0

سبد خرید شما خالی است

فروش کیس استوک تهران

مدیریت
28 خرداد 1401
5 دقیقه زمان برای مطالعه
5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید از شرکت معتبر و با سابقه نوراستوک یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش کیس استوک تهران می باشد می توان از طریق شماره های زیر مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید و در رابطه با محصولات مورد نظر خود جهت خرید و تمام ویژگی های آن اطلاعات کسب کنید و در نهایت با دانستن تمام جزئیات کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

02188928522 – 02188925977

شنبه تا پنج شنبه ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما دوستان عزیز و همراهان گرامی هستیم.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر تقاطع طالقانی، مجتمع تجاری نور تهران، طبقه سوم تجاری، واحد ۱۱۱۲۱

 

فروش کیس استوک تهران

کیس یکی از مهمترین اجزای یک سیستم است و مانند مغز سیستم عمل می کند، سرعت پردازش آن بسیار مهم بوده و بنابراین امروزه افراد با دید بازتری به سراغ خرید این کالا می روند. از این رو فروش کیس استوک تهران بسیار رواج پیدا کرده و طرفداران زیادی به دنبال خرید این نوع کیس استوک ها هستند.

اما چرا؟ کیس استوک چه تفاوتی با کیس های دست دوم دارد؟ آیا کیس های استوک ممکن است خش خوردگی های و یا آسیب های فیزیکی داشته باشند؟ تمام آنچه که لازم است قبل از خرید بدانید در ادامه برای شما توضیح داده خواهد شد.

کالای استوک چه تفاوتی با کالای دست دوم دارد؟

شاید افراد زیادی این دو را دقیقاً یکسان بدانند اما توجه کنید کالای استوک وارداتی از شرکت‌های اروپایی متفاوت از کالای دست دومی است که در ایران فروش آن رواج داشته و در شبکه های اجتماعی بسیاری می توان کالای دست دوم را یافت.

اما کالای استوک با توجه به شرایط خاصی تبدیل به اجناس استوک شده و در برخی اوقات این کالاها حتی یک ساعت هم استفاده نشده اند، پس توجه کنید کالای استوک با آنچه که تاکنون در ایران مشاهده کرده ایم و حتی ممکن است خرید هم کرده باشیم متفاوت است.

اغلب فروشگاه ها در کشورهای اروپایی این امکان را به مشتری می دهند تا پس از گذشت مدت زمانی از خرید کالا در هر صورتی و به هر دلیلی از آن رضایت نداشته آن را مرجوع و وجهه خود را مجدد دریافت کنند.

این مسئله موجب تولید اجناس استوک شده زیرا کالاهایی که از بسته بندی اصلی خود خارج شده و چند ساعت یا چند روز استفاده می‌شوند افزایش یافته و همچنین با توجه به برخی قوانین در کشورهای اروپایی به دلیل مالیات یا ارتقای سالیانه و مواردی از این قبیل، ادارات و ارگان ها سیستم ها و تمام اجزای آن را به صورت کلی به مزایده می گذارند و عوامل دیگری از این قبیل می تواند در تولید کالای استوک موثر باشد.

با توجه به این مسئله که کالای استوک اروپایی به سفارش شرکت های اروپایی بوده و به همین دلیل کیفیت آن در مقایسه با کالاهای تولید شده به سفارش خاورمیانه بسیار بالاتر می باشد؛ بنابراین کالای استوک از کشورهای اروپایی با قیمت بسیار کمی به کشورهای خاورمیانه به فروش میرسد.

کالای استوک بخریم یا آکبند؟

به عنوان یک خریدار اگر قابلیت و توانایی این را دارید تا به صورت مستقیم از کشورهای اروپایی اقدام به خرید کیس بصورت نو و آکبند کنید و هیچ دغدغه و نگرانی مالی ندارید بسیار عالی است، زیرا این بهترین انتخاب می باشد.

اما با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و شرایط اقتصادی جهان و همچنین پایین بودن امکان خرید مستقیم محصولات نو و آکبند باکیفیت و اورجینال از کشورهای اروپایی بنابراین خرید کالای استوک گزینه بهتری است.

همچنین اگر کالای استوک را با کالای نو و آکبند اما تولید شده به سفارش خاورمیانه و دیگر کشورها مقایسه کنیم، لازم است بدانید کالای استوک قطعاً کیفیت بالایی داشته زیرا به سفارش کشورهای پیشرفته تولید شده است و حتی استوک آن نیز دارای کیفیت بسیار بالاتری می باشد.

امروزه افراد ثابت کردند که بین کالای نو و آکبند در ایران و یا کالای استوک وارداتی اغلب مواقع انتخاب آنها کالای استوک است؛ اما از کجا بدانیم که فروشگاهی که در حال خرید هستیم معتبر است یا خیر؟!

خرید از فروشگاه معتبر نوراستوک

توجه کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر جهت خرید در مرحله اول یکی از مهمترین تصمیماتی است که می توان گرفت، زیرا تمامی مراحل پس از آن وابسته به گام اول است و اگر آن را اشتباه برداریم و فروشگاهی را انتخاب کنیم که دارای اعتبار و سابقه کافی در این زمینه نمی باشد به تبع نمی‌توان انتظار اجناس استوک باکیفیتی را داشته باشیم.

توجه کنید کیس استوک بسیار کالای حساس و مهمی است، زیرا در شرایطی که این اجناس را از افراد و فروشگاه های معتبر خرید می کنید تمام قطعات و اجزای آن از قطعات مرغوبی تشکیل شده که در نهایت کیس ها کیفیت بالایی داشته و طول عمر و ماندگاری آنها نیز بسیار بالا می‌باشد و می‌تواند تا سال‌های طولانی پاسخگویی افراد باشد.

جهت خرید از شرکت معتبر و با سابقه نوراستوک یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش کیس استوک تهران می باشد می توان از طریق شماره های زیر مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید و در رابطه با محصولات مورد نظر خود جهت خرید و تمام ویژگی های آن اطلاعات کسب کنید و در نهایت با دانستن تمام جزئیات کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

02188928522-02188925977

شنبه تا پنج شنبه ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما دوستان عزیز و همراهان گرامی هستیم.

قیمت ها در فروشگاه نوراستوک چگونه است؟

با توجه به نوسانات بازار، امروزه اغلب فروشگاه های اینترنتی از درج قیمت محصول اجتناب کرده اما نور استوک به صورت واضح و شفاف قیمت تمام محصولات موجود خود را بر روی وب سایت درست کرده تا افراد بتوانند با مشاهده تمام قیمت ها تصمیم بگیرند که چه محصولاتی مناسب آنها می باشد.

این مجموعه با تمام نوسانات و شرایط سخت واردات در بازار اما همچنان با تمام توان در تلاش جهت برآورده کردن نیازهای افراد می باشند تا بتوانند کیس استوک و یا مانیتور استوک، لپ تاپ، قطعات کامپیوتری و دیگر مواردی که در نوراستوک ارائه شده است را با بهترین کیفیت جهانی و قیمت پایین و به صرفه تهیه کنند.

و همچنین با فراهم کردن قابلیت ارسال محصول به سراسر کشور به وسیله پست و تیپاکس، علاوه بر هموطنان ساکن در تهران، در هر نقطه ای از ایران که هستید در هر شهر و روستایی می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید.

تنوع محصولات و کیس های استوک

تنوع محصولات استوک هیچ تفاوتی با محصولات آکبند نمی‌کند و برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند کالاهای استوک تنوع پایینی داشته و در مدل های محدود موجود می باشد اما با نگاهی اجمالی به دسته بندی خرید کیس استوک در نوراستوک می‌توان تنوع محصولات را مشاهده کرد که شرکت‌های مطرح جهان از جمله اچ پی، دل و لنوو را پوشش می دهد.

اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام به دریافت مشاوره قبل از خرید در رابطه فروش مانیتور استوک در تهران، شرایط فروش و تمامی مسائل و پاسخ این گونه سوالات خود را از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید. ۰۲۱۸۸۹۲۵۹۷۷ – ۰۲۱۸۸۹۲۸۵۲۲

ضمانت و گارانتی فروش کیس استوک

یکی از مهمترین مواردی که در یک فروشگاه معتبر نیاز است به آن دقت شود ضمانت و گارانتی آن و پشتیبانی محصولات پس از خرید و تسویه حساب می باشد. فروشگاه تخصصی نوراستوک تشکیل شده از تیم متخصص و مجربی می باشد که تمامی محصولات را قبل از خرید و موجود کردن در فروشگاه طی چند مرحله تست و بررسی کرده و در صورت بی نقص بودن کالاها در تمامی مراحل تست و بررسی آن گاه محصول را برای فروش و ارائه به شما عزیزان بر روی وبسایت قرار می دهند.

اما با تمام این موارد چنانچه پس از خرید و تست محصول با هرگونه نقص و مشکلی در استفاده از این کالا برخورد کرده و یا محصول دچار ایراد فنی باشد، به فاصله ۷ روز پس از خرید و تاریخ درج شده در فاکتور می توان محصول را مرجوع و تعویض نمایید و این نشان از اطمینان، کیفیت و سلامت کالا می‌باشد که توسط نوراستوک به جهت تضمین محصولات برای همراهان این مجموعه در نظر گرفته شده است.

متخصصین و تیم نوراستوک همواره در تلاش جهت بهبود ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد، چنانچه در هر مرحله ای از خرید هرگونه پیشنهادی دارید، با روی خوش آماده دریافت نظرات شما هستیم، پس می توانید با خیال آسوده خرید خود را از این مجموعه انجام دهید.

جهت مشاهده و خرید کیس استوک کلیک کنید

انواع سایز بندی های کیس استوک

اغلب افراد کیس ها را تنها با نوع تاور شناخته که کیس های بزرگ و همچنین اشغال فضای زیادی می باشند؛ اما علاوه بر آن کیس های سایز مینی نیز بسیار کارآمد بوده و اکثر قابلیت های کیس استوک های بزرگ را دربردارد اما در اندازه کوچکتری ارائه شده است و به دلیل بدنه کوچکی که این نوع کیس ها دارند فضای کمتری را اشغال می کنند.

نوراستوک با ارائه انواع کیس های تاور و مینی در بدنه های مختلف از جمله دل، اچ پی و لنوو توانسته سابقه خوبی را در این زمینه کسب کند.

مرکز خرید کیس استوک تهران

در شهر بزرگی همچون تهران از دلایل مهمی که یک فروشگاه می تواند به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین ها تبدیل شود به عوامل متعددی بستگی دارد که نوراستوک مرکز فروش کیس استوک تهران اغلب مزایا و آنچه را که باید یک فروشگاه حرفه ای و کامل داشته باشد را دربردارد.

همچنین با ارائه انواع کیس های مختلف با کارکرد ها و ویژگی های متفاوتی از جمله کیس استوک i7، کیس استوک i5، کیس های گیمینگ، کیس های حرفه ای ورک استیشن، مینی کیس ها، کیس های تاور و دیگر مواردی که در سایت موجود است توانسته نیازهای طیف وسیعی از افراد با سلیقه و انتخاب های متفاوتی را رفع کند و در نهایت انتخاب اول افراد جهت خرید کیس استوک، خرید مانیتور استوک و غیره می باشد.

خرید کیس استوک برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید کیس حرفه ای با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی هستند گزینه مناسبی می باشد، زیرا با پرداخت هزینه ای بسیار پایین می توانید محصول با کیفیت و با ماندگاری بالایی را تهیه کنید.

جهت خرید محصولات از فروشگاه نوراستوک می توانید با شماره های 02188928522-02188925977 تماس گرفته و از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید تا کارشناسان این مجموعه جهت انتخاب و خرید مناسب ترین محصول شما را همراهی کنند.

و در صورتی که محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده اید می توانید از طریق لینک خرید با اضافه کردن محصولات مورد نظر و درگاه پرداخت اینترنتی خرید خود را نهایی کنید و کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

پنل W-LED چیست و چه تفاوتی با LED دارد؟

دنیای مانیتورها از متعجب کردن ما دست بر نمی دارد! آنقدر پیشنهاد دارد که ردیابی آخرین و ...
مدیریت
30 دی 1400

فروش مانیتور استوک تهران

مانیتور های استوک آن دسته از نمایشگر هایی هستند که به دلایل مختلفی در دسته بندی محصولات ...
مدیریت
28 خرداد 1401
×